Co to jest Q-Service Premium

Q-Service Premium jest kolejnym ogniwem w łańcuchu sieci serwisowych zrzeszonych w Inter Cars S.A. Sieć skierowana do obecnych członków Q-Service, Perfect Service i innych stawiających sobie nowe wyzwania w zakresie poprawy wizerunku swojego biznesu. Czerpać będzie z doświadczeń wielu lat działalności obecnych sieci wprowadzając na rynek najwyższe standardy w zakresie techniki warsztatowej i obsługi klienta.


Właścicielem znaku towarowego Q-SERVICE Premium i organizatorem sieci jest firma Inter Cars S.A.. Rosnące wymagania rynku i klientów zmuszają nas do wprowadzenia zwiększonych wymagań, niezbędnych do konkurowania na tym trudnym rynku.

Postawiliśmy na jakość usług świadczonych w naszej sieci, jednocześnie wprowadzając:

  • jednolite oznakowanie warsztatów,
  • szerokie wsparcie promocyjne,
  • programy finansowania rozwoju,
  • programy inwestycyjne,
  • program doradztwa technicznego

Korzyści z przystąpienia

Auto dla Serwisu

Dowiedz się więcej

Wyposażenie warsztatów

Dowiedz się więcej

Wsparcie techniczne

Dowiedz się więcej

Programy komputerowe

Dowiedz się więcej

Wymagania wobec warsztatu

Wyszkolenie techniczne pracowników Q-Service Premium

Uczestnik zobowiązuje się do uczestniczenia w dwóch szkoleniach płatnych w ciągu roku od momentu podpisania niniejszej umowy. Pierwsze szkolenie płatne to: „Zarządzanie serwisem”:

  • Biuro Obsługi Klienta
  • wizerunek serwisu
  • sprzedaż usług serwisowych

Drugie szkolenie to wybrane przez siebie szkolenie techniczne. 

Standardy funkcjonalne zalecane:

  • Stosowanie druków zleceń naprawy zawierających: (dane klienta i jego podpis; dane pojazdu, uwagi klienta i przewidywany czas realizacji usługi; dane dotyczące realizacji zlecenia lub stosowane karty realizacji zlecenia),
  • Program warsztatowy,
  • Stosowane osłony warsztatowe na siedzenia, błotniki i kierownicę,
  • Czystość i porządek wokół serwisu, w Punkcie Obsługi Klienta i w hali napraw,
  • Ubezpieczenie OC warsztatu z opcją błędu w sztuce, jazdy próbnej, odbioru pojazdu od klienta i jego zwrotu.

Wyposażenie techniczne Q-Service Premium

Ponieważ Sieć warsztatów Q-Service Premium dokonuje napraw wszystkich marek samochodów niezbędne jest odpowiednie wyposażenie pozwalające na wykonanie napraw zgodnie z obowiązującą technologią.

Do obowiązkowego wyposażenia należą:

  • ściągacz do kolumn Mc Pherson’a,
  • zestaw do blokowania trzpienia amortyzatorów,
  • przyrząd do sprawdzania temperatury wrzenia płynu hamulcowego,
  • urządzenia do wymiany płynu hamulcowego,
  • przyrząd do kontroli ustawienia świateł,
  • urządzenie do sprawdzania geometrii kół (pomiar powinien dotyczyć 4-ch kół jednocześnie),
  • wyważarka do kół,
  • montażownica do opon.

Infrastruktura budynku Q-Service Premium

  • 4 stanowiska naprawcze dla samochodów osobowych
  • Biuro Obsługi Klienta
  • Parking dla klientów
  • Komputer ze stałym dostępem do Internetu
  • Wydzielona w budynku powierzchnia przeznaczona na poczekalnię dla klientów;
  • Znajdująca się w budynku toaleta dla klientów;
  • Biuro obsługi klienta wyposażone w:
    • cennik usług
    • materiały reklamowe:
      • ulotki promocyjne,
      • wizytówki.

Chcesz do nas dołączyć?

Wypełnij formularz

Skontaktujemy się z Tobą

opcjonalnie
opcjonalnie

Administratorem danych osobowych jest Inter Cars S.A., ul. Powsińska 64, 02-903 Warszawa, tel. 801 80 20 20, sekretariat@intercars.eu. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem iod@intercars.eu

Podanie danych jest dobrowolne i jest warunkiem udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie, a ich niepodanie uniemożliwi udzielenie odpowiedzi. Dane będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora) oraz ustalania i dochodzenia ewentualnych roszczeń (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora).

Dane będą przechowywane przez okres: do czasu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie, przedawnienia ewentualnych roszczeń oraz wymagany właściwymi przepisami prawa (np. przepisami o rachunkowości).

Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, a także sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na potrzeby marketingu.

Wyczyść

Lub wyślij nam e-mail na adres:

sieciserwisowe@intercars.eu

Galeria

  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Sieci serwisowe Inter Cars


e-mail: sieciserwisowe@intercars.eu


Infolinia dla klientów


801 80 20 20

Nasi wykwalifikowani konsultanci pomogą Państwu w doborze części. Poprzez infolinię mogą Państwo kupić części bądź akcesoria oraz umówić się na ich odbiór na wybranej filii Inter Cars.


Help Desk Techniczny


801 80 20 20 w. 5

e-mail: helpdesk@intercars.eu